Tuesday, January 24, 2012

Kejap jer mase berlalu .


Tup2 , Tetttttt ~ #Sound effect tuk mase la konon .
Sedar-sedar kejap jer Cuti raye cina nih habis . 
Cepat jer aku rase mase tuh berlalu .
And banyak jer benda yang aku tak sempat buat mase cuti nih .
Ape yang nampak aktiviti aku time raye cine nih pon ikot rombongan kahwin spupu aku tuh . 
Aktiviti lain cam buat assignment kat rumah memang tak buat laa .

Tapi memang aku rase lebih baik aku duk hostel dari duk rumah . 
Serious aku tak leh wat pape lau duk rumah .
Memang Meng-Dota laa keje nye . 

Dengan environment tak berape nak best lau duk rumah . 
At least aku ade kawan-kawan kat hostel . 
So , lebih baek la aku duk hostel . 


P/s : Tulis entri nih sambil tunggu member aku mai ambik nak balik hostel . Mane nih ? ==''

No comments:

Post a Comment