Friday, July 5, 2013

Accident oh accident


Selama ni aku hanya menjadi penonton kepada pelbagai accident yang berlaku di depan mata mahupon di belakang. Sampai satu saat aku melalui sendiri detik-detik itu.

Cukuplah aku ceritakan diri ini ditimpa musibah, detail nya?
Cukuplah sekadar aku khabarkan yang aku yang salah dalam hal itu.

First time kena, sure gelabah. Lain kali elok2 la bawak kereta tuh. Cakap senior ku.
Bawak-bawak la bersabar, jangan mudah melatah. Nasihat member ku.
Dia nak bodykit baru lah tuh, saran sahabat baik ku.
Awak sabar la banyak-banyak k, sure ade hikmah disebalik yang terjadi. Nasihat dari yang tersayang
Ada la tuhan nak tunjuk ape salah kita. Nasihat dari mak yang sentiasa bersama

Terima kasih kepada mereka yang bersama.
Sekurang-kurangnya mampu aku melegakan hati yang resah ini.

Jutaan kemaafan ingin aku pohon kepada brader yang terkena musibah ni angkara aku. Sejujurnya aku cakap di sangat la baik. Even terang-terang salah aku, dengan keadaan motor yang bukan kepunyaan nya rosak teruk, dia masih mampu mengukir senyuman dan mengaku tu juga salah dia kerana terlalu laju. Harap dia baik-baik jer.


Pesanan kepada diri sendiri, hati-hati lah di jalan raya. Ingat pengguna lain, Ingat yang tersayang.

No comments:

Post a Comment