Thursday, March 1, 2012

Busy dan malas , Blog tak terupdate .

Assalamualaikum w.b.t ,

Banyak benda terjadi sepanjang aku tak update ,
Banyak benda tuk dicerita sebagai perkongsian dengan semua ,
Banyak benda tuk dihebah sebagai peringatan ,
tapi aku tak sempat nak buat semua tuh ,

Nak kate busy takde laa busy sangat , tapi busy laa jugak .
Tapi busy aku takde laa melampau macam Dato yang berumah besar kat depan kolej aku nih .
Assignment , assessment , club activity , pastu assignment balik .
Sampai takde mase nak celah tuk blog buruk aku nih .
 Bukan kerana aku malas ,
tapi sejujur nye takde mood aku nak berikan mase free aku tuk cerita semua tuh ,
tuk aku cerita kan masalah-masalah yang tak sepatutnya aku hebahkan ,
masalah-masalah yang tak sepatutnya aku pikirkan di usia aku yang tak berapa nak tua lagi nih ,

Sebab aku bukan gedik-gedik nak ceritakan hal tak sepatutnya kat umum ,
nanti kompem org kate ,
"Alah, mase panjang lagi dah frust menonggeng pikir 'masalah' tuh. Tak yah laa. buang mase jer.'

Btw, maybe aku tapis balik masalah ape yang aku nak ceritakan kat umum.
Bukan tuk gedik-gedik nak cerita masalah hidup kat org lain yang sememang tak berminat nk tau,
Tp maybe aku ade point sendiri untuk di mention bagi memperingatkan diri sendiri ,
dan juga peringatan tuk orang lain.

P/s : Good night , Ngantuk ~ :)

2 comments:

  1. Frust jea bnyik..
    by the way , be strong with all dugaan k :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde laa frust sngat , tp msalah tu ttap wajib untuk hidup sorang mnusia kn :) BTW, thanks for that .

      Delete