Thursday, February 2, 2012

Explore dunia animation .

Jam laptop dah tunjuk pukul 5.58 pagi ,
Ehm , rajin plak aku stay up late nih .
Biase-biase dah tido dah pon .

Tapi sepanjang tak tido tuh ,
aku try explore sendiri step animation kat google ,
tengok-tengok sample animation yang dah sedia ade kat website ,
tapi setakat ni susah nak jumpa .

Actually yang aku rajin-rajin sangat nak explore animation nih ,
Sebab sem nih ade subjek multimedia ,
and subjek tuh memang fokus kat multimedia ,
contoh video animation making ,
sound recorder , lain-lain lagi lah yang berkaitan ngan multimedia nih .

And kerja terbaru dia kasi ialah ,
Practical test ngan assignment 2 .
Dua2 kena buat animation dengan guna kartun .

Awal-awal tengok paper practical test tu pon cam terharu jugak ,
sebab mindset yang sedia ada pon positif ,
best belajar multimedia nih ,
takde laa bosan sangat .


Kerja yang sememang nya buruk dan tak lawa langsung ,
But ape aku kesah , tu jer yang aku pandai .
Lau ade sape-sape yang pandai bab-bab flash nih ,
boleh la slow-slow ajar aku lak pasni ,

P/s : Tulis entry sambil mata dah kuyu , merapu la jawabnye !

No comments:

Post a Comment