Monday, August 5, 2013

Selamat Hari Raya

Hampir 1 bulan di siang hari aku menjauh dari makanan,
Hampir 1 bulan di malam hari aku selalu menjamu bersama keluarga,
Ya, hampir 1 bulan aku berpuasa,
Hampir 1 bulan juga aku tak menulis dalam blog,

Bukan malas, bukan juga busy,
Masa dan keadaan tak mengizinkan. 

Apa pun yang dirancang, 
Apa pun yang terjadi, sedar tak sedar,
Ramadhan Al-Mubarak 1434Hijrah dah berangsur pergi,
Syawal bakal menjelang tiba,
Seperti diri ini baru je start berpuasa,

Selamat tinggal Ramadhan, moga kita berjumpa lagi,
Selamat datang Syawal, moga raya kali ini memberi seribu satu hikmah kepada seluruh umat islam yang menurut perintah-Nya di kala Ramadhan masih ada.


Selamat Hari Raya kepada semua, Maaf Zahir Batin ikhlas Dari saya.
Muhammad Alif Asyraf bin Zulkifli :)

No comments:

Post a Comment