Monday, August 6, 2012

Sesungguhnya aku memang malas

First post tuk bulan Ogos, Post kat bulan Julai takde pon.

Bukan takde idea nak coretkan pape, tapi sememang malas nak update blog nih.
Banyak sangat benda yang berlaku terutama sejak 2 bulan lepas.
Dalam bulan Julai tuh, time tuh laa final exam tuk short sem, time tuh laa budak junior baru masuk daftar, time tuh laa jugak aku attends Final PKM kat Ciast Shah Alam.
Tempat yang sama seperti Pra-PKM hari tuh.

Alhamdulillah first time jugak layak ke final walaupon aku tak expect jugak dapat layak ke final tuh.
But what i can say about the final competition is it was totally make me dump to the earth.
Dapat soalan kurang seminggu dari hari pertandingan,
Cuba jugak study ape yang patut,
Tapi aku pon ade final exam laa.
Tak kan nak focus kat competition ni jer kan. haihhh -.-

Btw, pasal competition tu akan diceritakan kat post lain,
Jikalau lah rajin. Ngeh3.
Post ni pon saje2 nak update,
Kesian dah macam terbiar sangat blog aku nih.

P/s : Oii2, keje tak siap laa, tak yah nak sebok update blog laa.

1 comment: