Sunday, December 30, 2012

Impian dan khayalan #Part10


Open browser,
Terlihat suatu blog yang baru saje diupdate,
Dicoretnya pelbagai kisah hidup dizaman kecilnya,
Dikarangnya indah mengukir seribu satu kenangan pahit manis.

Terdetik sendiri,
Aku ade blog ke?
Baru teringat, dah lame sngat aku tak update something kat blog aku sendiri,
Dah lame sngat jari aku ni tak menari diatas papan keyboard yang agak lusuh nih.


Selalu jer follow blog orang lain,
Selalu jer up to date dngan pelbagai post yang diluahkan daripada pelbagai insan,
Yang mengabdikan kenangan mereka,
Dilaman cyber agar mampu dikongsikan bersama.
Agar mampu dijadikan peringatan dengan yang lain,

Termenung lagi sendiri,
Dah nak habis 2012,
Mampukah aku hidupkan balik blog aku ni pada 2013?
Mampukah aku karang segala pahit maung hidup ku di 2012?
Mampukah aku lakarkan suatu kisah manis di 2013?



InsyaAllah, Andai diberi peluang oleh-Nya lagi :)

No comments:

Post a Comment